14. luke!!

fredag 14. desember 2012

...og 11, 12, 13...
Ja, så ble det brå stopp i kalenderen min... blir desverre slik når vi får spysyken på besøk!
Men nå er heldigvis formen bedre og håper den er enda bedre i morgen for da er det duket for julebord(med overnatting!!!!) med jobben til gubben! Og det vil jeg jo så gjerne være med på;).




Fikk heldigvis kjøpt julegaver før jeg ble syk. Men det er mye jeg ikke har fått gjort. Så det kan spøke litt for resten av kalenderen. For på mandag reiser jeg hjemover på juleferie!!! Ohhh som jeg gleder meg!! Det skal bli så godt å komme hjem=)!

Ønsker dere en herlig helg og finfin 3.søndag i advent!!
Klemmer!

***

Wishing you all a great weekend=)!
Hugs!!


Drevet av Blogger.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP